De fleste selskaper har en tendens til å vise mobile
Internett-surfing som en sekundær kanal for å gjøre salg . Deres nettsider
fokus , de føler , bør være på stasjonære lesere som utgjør mesteparten av sin
virksomhet . Det burde ikke komme som et sjokk for dem at Matt Cutts , leder
for Googles Webspam team, annonserte for noen dager siden at han ikke ville bli
overrasket over å se mobile søk overgå stasjonære spørringer i år . Med over 5
milliarder mobile enheter solgt ( sammenlignet med 2000 millioner PCer ) er det
uunngåelig at mobilt Internett-bruk vil til slutt forlate bruken desktop
internett i støvet . Plutselig , behovet for å ha en mobilvennlig nettsted blir
en nødvendighet og ikke bare en ekstra funksjon .
Vær forberedt
Med den gjennomsnittlige person som ønsker on-the -go
internettilgang overalt , er antall smarttelefoner blir kjøpt øker hvert år .
Statistikken sikkerhetskopiere dette : nesten halvparten av de totale
nettbrukere bruker nå mobiltelefoner utelukkende for å utføre sin forskning av
et produkt og service, og nesten 22 % av søkere fullføre sine innkjøp der.
Mobil salget utgjør nå 16,6 % av alle totale online salg : et nummer som var
opp 46 % fra i fjor , og er ventet å vokse med den forventede økningen i mobil
traffic.Taking hensyn Matt Cutts ' spådommer, og det faktum at mobiltelefoner
er ansvarlig for over 30 % av total web-trafikk globalt , representerer dette
en stor forretningsmulighet for selskaper til å vokse sine inntekter forutsatt
at de vet hvilke handlinger som må ta .
Hvem trenger
Responsive Web Design ? You Do
2014 ser ut til å være året for Responsive Web Design , og
det er viktig at din bedrift er klar til å dra nytte . Responsive Web Design (
RWD ) er en teknikk for å gjøre nettstedet ditt tilpasningsdyktig for å bli
sett på den enheten skjermen kundene bruker for å få tilgang til nettstedet . I
tillegg til å gi brukerne en opplevelse som gjør det enkelt å se området ditt ,
responsive web design gir også mulighet for økt tilgjengelighet og økt nettsted
ytelse . I tillegg sparer det forbrukeren tid på å finne den informasjonen de
trenger for å kjøpe produktet . Selskaper som velger å ignorere denne trenden kommer
til å savne å koble med en stor kundebase . Hvis nettstedet ditt ikke er synlig
eller funksjonell til sitt fulle omfang , står du å kjøre potensielle kunder
mot en konkurrentenes nettside .
Viktigheten av Cross
- Platform Marketing
Langt fra å være en sekundær alternativ , bør mobilt
Internett-bruk og søk betraktes som en likeverdig til bruk desktop internett. I
å sette opp og optimalisere en nettside for kryssplattform markedsføring ,
sparer du tid og bekostning av å opprettholde to separate områder for mobile og
stasjonære brukere . I tillegg , Google anser RWD som bransjens beste praksis ,
som betyr at du kan dra fordel av økt søk rangeringer og høyere trafikk . På Bedriftspakken As,
forstår vi behovet for en lydhør nettside i å øke brukertrafikk . Det er derfor
vi jobber utrettelig for å sikre at nettstedet ditt ser bra ut uansett hvilken
enhet som brukes for å vise det. Gjennom vårt arbeid, sørger vi for at kundene
kan sette pris på ditt nettsted eleganse samtidig er godt informert om de
skrittene de må følge for å foreta et kjøp .
Matt Cutts ' kunngjøring kan bare bety én ting for ethvert
selskap fortsatt usikker på om å forplikte seg til en bakhjulsdrevet kampanje :
du enten ta opp med trenden eller prøve å fange dine konkurrenter senere .
Responsive Web Design er et must for enhver bedrift som ønsker å bo relevant i
den elektroniske verden for 2014 og utover.
No comments:
Post a Comment